Mgr. David Lobotka
Vystudoval učitelství biologie a chemie, deset let vedl oddělení, které v Techmania Science Center připravovalo obsah a vyvinulo řadu expozic, které během let navštívilo přes 1 milion lidí. U více než deseti expozic v celkové hodnotě přes 100 mil Kč, prošel celým procesem od výběru tématu přes zpracování návrhu až po výrobu a instalaci. Vývoj expozic nevedl pouze jako vedoucí, ale fungoval i jako vývojář, kdy s týmem vymýšlel konkrétní exponáty. Dalším důležitým krokem byl dohled nad výrobou, kdy spolupracoval nejen s největšími výrobci interaktivních expozic v Evropě, jako jsou společnosti Bruns, Hϋttinger, ale i s dodavateli z ČR. Díky práci navštívil desítky institucí neformálního vzdělání nejen v Evropě, ale i v USA a Kanadě. Pravidelně se účastnil konferencí institucí neformálního vzdělávání jako jsou konference Ecsite nebo Astc.
MgA. Martin Mahdal
Maturitní zkoušku složil v oboru pozemní stavitelství na Střední škole stavební, titul magistra však získal na katedře designu na Fakultě a umění Ladislava Sutnara v Plzni. Svoji první zkušenost s hravým přístupem k designu si osvojil při práci pro LEGO Production s.r.o. v Kladně. Na volné noze působil jako designér interiérů pro různé společnosti. V Techmania Science Center vytvořil osobitý vzhled a scénografii několika interaktivních expozic a také částí interiéru jako například prostory dětské skupiny. Dva roky v Techmanii působil jako vedoucí výroby expozic. Měl tak na starosti zadávací dokumentaci, konstrukci a dohled nad rozpočtem celé expozice.
Mgr. Tomáš Meiser
Dokončil studium učitelství obor fyzika–matematika a astronomie pro vzdělávání, následně pracoval téměř 10 let v Techmania Science Center, kde se podílel jako člen týmu na tvorbě interaktivních výstav a některé i vedl od počáteční myšlenky až po samotné řešení. Zároveň se podílel na digitální tvorbě a obsahu pro 3D planetárium, projekční systém Science On a Sphere, 3D kino a virtuální realitu. Jeho hlavní činností bylo programování 3D filmů pro projekci ve 3D planetáriu, např. Hluboký vesmír a Pijeme vodu z komet. Absolvoval stáž v Pařížském Cité des sciences et de l'industrie. Za Techmanii Science Center vedl vývoj expozice Flight, která se vyvíjela společně s Museum of Natural Sciences – Brusel, Air and Space Museum – Paříž, Parque de las Ciencias – Granada. V současné době pracuje v DinoParku na výrobě exponátů.
Ing. arch. MgA. Květa Čulejová
Je architektkou a produktovou designérkou sídlící a působící převážně v Praze. Jak titul inženýrky, tak i magistry umění získala na ČVUT v Praze v oborech architektura a pozemní stavitelství a průmyslový design. Zaměřuje se na civilní architekturu, veřejné prostory, umělecké i interaktivní výstavy a návrhy produktů úzce související s interiéry a využitím v architektuře s důrazem na ergonomii a efektivitu výroby. Je zakladatelkou studia Eggogo design, spolupracuje s Design Cabinet CZ a spolupodílí se na organizaci české Národní ceny za studentský design.
BcA. Jan Štěpán
Absolvent Průmyslového designu na Fakultě a umění Ladislava Sutnara v Plzni. V letech 2013–2019 se spolupodílel jako grafický designer na tvorbě interaktivních výstav v Techmania Science Center a později zde vedl kompletní komunikaci a marketing organizace. Je dramaturgem a spoluautorem úspěšných výstavních projektů jako BLIK BLIK Tajuplný les, Digitální hřiště a dalších. V současné době je programovým ředitelem kreativní zóny DEPO2015 a podílí se na mnoha mezinárodních uměleckých a výstavních projektech.
Bc. Ivo Opl
Získal bakalářský titul na Technické univerzitě ve Zvoleně, obor Výroba nábytku a dřevěné konstrukce. Již během střední školy začal pracovat v Techmania Science Center, kde se podílel na vývoji a výrobě řady interaktivních expozic. Jeho specializací je technické řešení exponátů a 3D modelace. Svoji odbornost přenesl do kulturní a kreativní zóny DEPO2015, kde kromě výroby a vývoje expozic rozšířil svoji působnost na tvorbu světelných instalací a technických řešení pro festivaly světla v ČR i v zahraničí.
Mgr. Eliška Homutová
Je absolventkou Přírodovědecké fakulty JU a Pedagogické fakulty ZČU. Už během studia v Českých Budějovicích se zabývala tvorbou a realizací vzdělávacích environmentálních programů v několika neziskových organizacích. Od té doby se její profesní život točí kolem neformálního vzdělávání ve vědě a technice. Zúčastnila se několika metodických kurzů zážitkové pedagogiky, neformálního vzdělávání a environmentální výchovy jak v ČR, tak i v zahraničí. Působila jako lektor environmentálních programů v Zoologické a botanické zahradě v Plzni, vytvářela a realizovala vzdělávací programy pro školní skupiny a rodiny s dětmi v Techmania Science Center, kde také spoluvytvářela návrhy několika expozic. Působila jako učitel na mateřských, základních i středních školách, orientuje se tak ve vzdělávacích požadavcích jednotlivých cílových skupin. Svými metodickými materiály přispívala do časopisu o krajině, městech a domech Pilíř.
MgA. Lucie Kaslová
Vystudovala obor grafický design na Fakultě umění a designu J. E. Purkyně v Ústí n. L. Absolvovala několik studijních stáží, například na fakultě Vysoké školy výtvarných umění v Bratislavě. Jako grafický designér ve sdružení autorů Mančaf spolupracovala na řadě projektů a zakázek. V Techmania Science Center vytvořila grafický design většiny interaktivních expozic, ale také reklamních předmětů, doplňkových programů i marketingových kampaní. Postupně se začala podílet také na vývoji i designu expozic. V rámci stáží a spoluprací navštívila řadu evropských science center a muzeí. V současné době se věnuje vývoji interaktivních expozic pro plzeňské centrum DEPO2015, kde také vede marketing a komunikaci. Jako členka Design Cabinet CZ se podílí na pořádání soutěže Národní cena za studentský design.